سیاست های مرکز :
ردیف             عنوان سیاست                                                               ذی نفعان
1  حفظ و ارتقای استانداردهای ایمنی                                            بیماران ، کارکنان و فراگیران
2  ارتقای سطح آموزش به بیمار                                                  بیماران ، همراهان، پرسنل درمانی و پاراکلینیکی
3  ارتقای کمی و کیفی نیروی انسانی                                             کادر بیمارستان
4  ارتقای کیفی آموزش فراگیران در                                              کلیه رده ها    کلیه فراگیران و اساتید
5  توسعه امکانات رفاهی                                                           کلیه پرسنل بیمارستان و بیماران
7  دستیابی به بالاترین سطح استانداردهای اعتباربخشی                       بیماران ، کادر درمانی و اداری
8  افزایش رضایتمندی کارکنان و مراجعین                                      مراجعین ،کارکنان کادر درمانی و اداری
9  استفاده از دانش و تکنو لوژی روز در ارائه خدمات به بیماران           بیماران، کادر درمان
10  استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی                                   جامعه پیمانکاران و شرکت های طرف قرارداد، بیمارستان


 

 


6.1.9.0
گروه دورانV6.1.9.0